fredag 26 oktober 2012

Bilder från senaste månaderna.

God morgon och glad fredag.

Här kommer ett gäng bilder från de senaste månaderna. Några av höjdpunkterna hos mig.

I augusti var det skidtävling här i Piteå under Nolia-mässan. Vi åkte på sparad snö. En riktigt rolig tävling och bra tillfälle att öva sina tävlingsrutiner!

Under sommaren har det blivit många pass i mitt "hemma-gym". Otrolig smidigt och effektivt att lägga in styrka i anslutning till ett distanspass.

Jag var nere i Mullsjö för ett sponsor-uppdrag till Damella. En rolig dag där jag fick visa upp kommande kollektioner och träffa många härliga människor. Det blev även klart med ett fortsatt samarbete. Otroligt roligt, speciellt med tanke på att dom följt mig i snart 9 år.

I slutet av sommaren hade landslaget tjej-läger i Sälen och Torsby. Där även damlaget från USA+Chandra Crawford var på plats. Ett gäng riktigt positiva, lättsamma och inspirerande tjejer!


Jag var med på en lektion hos gymnasieskolan här i Piteå där det passande nog bjöds på skidgångsintervaller. Kul att vara med och instruera, en energikick!

 I oktober hade vi, team 2015, läger i fantastiska Italien. 10 dagar med tuff träning tillsammans. Här är jag och Lisa Larsen efter en tuff klättring med skaterullskidor på 1400 höjdmeter. Vi var trötta och mycket nöjda!

 Dessa fantastiska vyer gör träningen till ett rent nöje. Timmarna bara tickar iväg.

 Väl hemma igen var det lugn träning och återhämtning som gällde. Jag och mamma passade på att göra vår årliga tur runt Eliasleden. Fantastisk dag, men väldigt blöta fötter fick jag.


4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA:Väldigt bra Magdalena,säger bara kämpa,kämpa,du är ju så nära den absoluta eliten.Nu gäller det att träna,kämpa.Dina konkurenter gör likadant.(Tufft,JA)

26 oktober 2012 kl. 13:47  
Anonymous Anonym sa...

Härliga bilder! Snart blir det skidtävlingar igen, ser fram emot att se dig och många andra flyga fram i skidspåren Lycka till! Kram Ingrid Vikman

29 oktober 2012 kl. 20:17  
Blogger hannae sa...

Fina bilder! Om jag kommer ihåg rätt var det imorgon det var tävlingspremiär på Vallsan (Förlåt, Lindbäcksstadion!;)), Lycka till!! Hoppas du får ett bra läger nästa vecka, KRAM!

30 oktober 2012 kl. 09:43  
Anonymous Anonym sa...

Magdalena! Härligt att ha dig "back on track". Hoppas verkligen att den fina sommar- och höstträningen bär frukt i form av goda tävlingsresultat. Lycka till!
Kram! Lars-Erik

5 november 2012 kl. 16:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida