onsdag 2 maj 2012

På gång!

Efter en avkopplande semester är jag tillbaka i både vardag och träning. Jag har kommit igång med barmarksträningen där det framförallt nu till en början handlar om att vänja benen vid löpning i lagom takt. Dessutom har jag kunnat kombinera denna träning med en del skidåkning vilket är lite ovanligt vid denna tid av året. Senast i förrgår körde jag faktiskt ett intervallpass på skidorna hemma i Piteå. Häftigt och härligt att det fortfarande är möjligt!

Jag sitter just nu och väntar på att få åka iväg till tåget som ska ta mig upp till Riksgränsen för läger med landslagets Team 2015! Det ska bli fantastiskt roligt och att få vara med i det laget känns som en perfekt nystart för mig. Det var ett glädjande besked!
Att vi dessutom ska upp till norr och de fjäll jag spenderat många vårar i är extra roligt. Där känner jag mig hemma och är en plats som oftast inbjuder till underbar skidåkning. En pärla för mig.

Jag är redo att spänna bågen och genomföra ett par dagar med tuff träning. "Nu kör vi!"


Kontraster i träningen den senaste tiden:


Från löpning på sandstrand...

...till vårskidåkning i Piteå!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA: Tåg till riksgränsen va häftigt,Team 2015 bra, väldigt bra, och du känner dig hemma.Bra magda spänn bågen,du vet ju att du har det som behövs.KÄMPA,God natt.

2 maj 2012 kl. 18:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida