söndag 11 mars 2012

Så härligt att vara igång!

Nu har jag varit igång med min träning en vecka och det är fantastiskt skönt. Jag har fått ett par lugna pass och igår körde jag första fartpasset sen sjukdomen och det kändes helt okej i min kropp. Härligt var det att få bli riktigt trött igen! Jag blir piggare för varje frisk och träningsbar dag jag får, så jag hoppas och jobbar på att kunna göra ett fint avslut på denna säsong. Jag har bland annat en cupavslutning i Gällivare och SM-avslutningen i Långberget att se fram emot! Då lovar jag att köra med plattan i botten!!!



Jag efter ett träningspass i finvädret, en lugnare variant.


Många pass på Lindbäcksstadions fina spårsystem har det blivit. Slingan på 19 km är min favorit med många långa backar!


När jag inte tränat har jag helst kopplat av ute i solen..


..eller bakat med mina härliga kusiner. För idag är det min dag. Det firas med gott fika och mina nära! För 24 år fyller jag visst bara en gång! :-)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA :Magdalena det viktigaste är att du häller dig frisk,försök att öka pä träningen.Du har ju det som behövs.HEJA MAGDALENA.(kom ihåg du är ung,God natt.

16 mars 2012 kl. 17:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida