torsdag 16 februari 2012

VC i Polen!


Efter hemkomst av Skandinaviska cupen var det bara att snabbt tvätta kläderna och packa väskan igen för nya roliga äventyr.

Just nu ligger jag i min säng här på ett hotellrum i Polen och ska snart släcka lampan. Imorgon är det fristilssprint! Oj, så roligt det ska bli. Dessutom startar jag med nummer 1 på bröstet, häftigt och lite extra pirrigt att få starta först. Ryktet säger att biljetterna ska vara utsålda och mycket publik kommer för att heja. Vilket alltid är extra roligt och peppande!

Jag ska åka så fort jag bara kan och njuta av varje meter, trots att det kommer bränna i benen sista biten. Precis som det ska vara.

Håll tummarna för mig kl.12.30.15!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Magdalena! Roligt att du äntligen är tillbaka där du hör hemma. Hoppas nu att resten av säsongen blir till en fin inspirationskälla för dig att ta nya grundträningstag inför nästa säsong.
Lycka till i Szklarska Poreba !!!
Lars-Erik

17 februari 2012 kl. 10:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida