måndag 20 februari 2012

Perfect day!



Sitter i soffan med en skönt trött kropp. Vilken fantastisk dag jag haft! Två fina, långa och lugna pass. Förmiddagen ute på Lindbäcksstadion med drömspår och långa backar där jag åkt stor fin diagonal. En eftermiddag ute på isen. Ospårat, klurigt och platt där det ställs extra krav på koordination och balans. Närvaro. Kors och tvärs har jag åkt. Frihetskänslan var enorm. Härlig temperatur och de första värmande strålarna från solen har känts mot min kropp. Dagar som dessa är jag extra glad att jag har ett utomhusjobb. För samtidigt som kroppen blir trött fylls jag av en riklig energiboost!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA:Det är bra magdalena,njut av en trött kropp,solen på väg upp mer och mer,försök att köra hårt,men kom ihåg du är ung,magda, du har framtiden framför dig det är bara så.Glöm inte vilan (rekreation)och maten du verkar kunna frossa i dig allt,BRA.(GOD NATT)

21 februari 2012 kl. 18:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida