torsdag 9 februari 2012

Hej från Lettland!

Har varit en fantastisk fin skiddag idag. Gnistrande snö, en stor härlig sol och hårda spår. Kroppen känns okej, men jag hoppas på att hitta en ännu bättre känsla till helgen. För nu är det två tävlingar kvar. De två distanser jag sett fram emot mest! På gårdagens sprint var jag 10:a efter en riktigt jämn semifinal. Jag hade såklart hoppats på lite mer. För jag vet att jag kan bättre än så. Håller tummarna för att det blir en riktig solskenshelg på alla plan. :-)

Nu åker vi vidare mot Estland!



1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA:Bra åkt,men vet att du kan ännu bättre,glömm inte att du är ung du har framtiden framför dig,du kommer var så säker, HEJA MAGDALENA.GOD NATT.

10 februari 2012 kl. 18:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida