tisdag 1 mars 2011

1:a mars idag!

Varje vecka träffar jag människor här i Piteå som säger peppande ord, tror på mig och säger sig vara stolt över mig och att jag är Piteåbo. Det är så grymt häftigt att höra och jag blir alltid lika glad och överraskad. Det är även något som jag själv blivit mycket bättre på. Att berömma människor som imponerar och inspirerar mig. Att våga säga ord man menar, helt utan att det kostar någonting och ger så otroligt mycket! Dessutom får jag själv en liten boost att jag vågar berömma andra.
Idag har jag haft en fantastisk fin dag i skidspåret. Under förmiddagen blev det en långtur runt bland annat Fårön. Att åka skidor på isen i fint vårväder är bland det bästa jag vet! Dessa dagar ger mig en stor dos av motivation och får mig att känna hur hårt mitt hjärta klappar för min idrott.
Ikväll ska jag iväg och träna med ett gäng ungdomar från min modersklubb Strömnäs GIF. Ska verkligen bli roligt och spännande att följa ungdomarna och förhoppningsvis även kunna tipsa om lite teknik och annat skoj.

Ett sött hjärta till alla er som hejar, stöttar och följer mig!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA: Jag och min fru har varit flera sommrar i rad i piteå, skogs hotell.Fint ställe,pite borna väldigt trevliga,inte undra på att du trivs.Men magda försök att satsa 100% på skidor.Du har ju det som behövs,du är ung några tuffa tränings år så är du där i topp,säger redan GRATTIS.(OCH DEN VIKTIGA REKREATIONEN,och dina nära och kära,och MATEN. GOD NATT.

1 mars 2011 kl. 19:26  
Anonymous Anonym sa...

Det är klart vi hejjar och stöttar dig! :) Du är ju grym!! Och när du är där uppe i toppen då kommer jag säga till alla jag känner, jag har pluggat med den tjejen! :D
Fortsätt kämpa nu så vi som inte träffar dig varje dag åtminstone får se dig på tv ;)

Många Kramar från Hanna

2 mars 2011 kl. 10:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida