tisdag 15 februari 2011

Härlig energi!

Äntligen är kroppen igång igen. Blev ett besök på Step In under förmiddagen för lite konditionsträning och styrka. Ååå så underbart det var att få svettas ordentligt igen, känna kroppen arbeta och bege sig till lunchen med trötta muskler. Det har jag saknat. Men troligtvis blir det lite mer inomhusträning i veckan eftersom kylan i kombination med mina luftrör inte är någon listetta direkt.
Efter lunchen smög jag mig in på en inspirerande föreläsning av Isabella Löwngrip, "Blondinbella". Riktigt cool, idérik och driven kvinna, som startat fyra aktiebolag vid endast 20 års ålder. Och jag lämnade verkligen föreläsningslokalen fylld av ny energi och inspiration.

Här är Bella och jag. Går väl knappast att undgå att jag är glad över att få träffa en av mina förebilder :) haha

Bra föreläsning!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Konstigt! Blondinbella hade inte satt in någon bild på dig och henne i sin blogg - men den kanske kommer!?

15 februari 2011 kl. 18:16  
Anonymous Anonym sa...

HEJ MAGDALENA:Bra att du har kommit igång med styrketräningen,det behövs mycket styrka i dagens skidåkning.Bra att du tränar inomhus alldeles för kallt ute.

16 februari 2011 kl. 11:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida