söndag 9 januari 2011

Det blåser motvind i distansspåret.

Befinner mig just nu på Arlanda flygplats och väntar på planet som ska transportera mig norrut. Helgens tävlingar var bra för min kropp. Precis vad jag behövde. Dessvärre blev inte prestationen vad jag behövde. Jag känner att jag orkar hålla min "distanstävlingsfart" i ett par få kilometer (då jag utan problem hängt med de andra tjejerna), men sen när mjölksyran hälsar på så pallar inte kroppen. Det känns trist att inte den där härliga lätta känslan inte infinner sig, den som var så trogen ifjol. Och jag kan ju inte låta bli att sakna den lite. Men det är bara att ta nya tag, ha tålamod och fortsätta ha roligt. För det har jag minsann haft i helgen, trots att det i spåret inte alls blev vad jag hoppats på.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha tålamod Magda. Det kan gå bakåt innan det vänder rejält.
Dom resultat du gjorde förra året kommer du att överträffa om du bara är tålmodig.

9 januari 2011 kl. 22:27  
Anonymous Magdalena Pajala sa...

Tack för fina ord! Och tro mig, tålamod, det har jag :-)

10 januari 2011 kl. 18:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida